»Ni več skrivnost, da bo kampanja trajala od 19. 3. do 6. 6. Vsi skupaj ocenjujemo, da je to prepozen rok za oddajanje subvencijskih vlog, da bi morala kampanja potekati v tem, zimskem ali zgodnjepomladanskem času.«
»Smo v 21. stoletju, socialna omrežja igrajo veliko vlogo. Imeli smo močno kampanjo na socialnih omrežjih in na terenu. S tem sem v Slovenijo prinesla ameriški slog kampanje. Mislim, da vse to skupaj nakazuje na to, da v Slovenijo prihaja neki optimizem. Želim si aktivirati predvsem mlade in jim pokazati, da tudi mladi spadamo v politiko.«
»Upam, da bomo med razpravo našli tudi možnost koraka naprej, torej da bi občinam omogočili, da lahko to omejitev še zaostrijo, če ocenijo, da je situacija oz. kriza s stanovanji v njihovih občinah velika.«
»Ko je bilo zbiranje dokumentacije slovenskih potrošnikov zaključeno, vključno s pogodbenim prenosom terjatev zainteresiranih potrošnikov na družbo Financialright, je bila zaključena tudi vloga ZPS-ja kot organizatorja kampanje PreVWara.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju